Maximale aandacht voor je bedrijf Óf product in 4 stappen

Hoe doen we dat?

Online video is een medium dat mensen verleidt en bindt. De stappen om een succesvolle productie af te ronden worden hieronder beschreven. Om snel tot het gewenste resultaat te komen wordt het proces opgedeeld in vier stappen.

 

STAP 1: WAT WIL JE BEREIKEN. WAT WORDT JOUW VERHAAL?

We starten met een korte intake. We willen natuurlijke weten wie je bent, wat je wilt en wat je graag wilt vertellen. Wat is de strekking van je verhaal of productinformatie en wie is je doelgroep? Deze vragen heb je in korte tijd beantwoord. Daarmee gaan wij aan de slag en bepalen we de boodschap.
 

STAP 2: WE ZETTEN JOUW IDEEEN OM IN EEN PLAN VAN AANPAK

Dat is wat we doen en vervolgens vertalen wij het dan naar een kort visueel verhaal. Het scrip wordt geschreven en we laten zien hoe de video wordt opgebouwd. Is het een animatie, dan zorgen wij ervoor dat jouw verhaal tot leven komt met de nieuwste animatietechnieken. We maken een inschatting van de werkzaamheden, kosten en een tijdplanning, zodat je precies weet wanneer je het eerste resultaat kunt verwachten. Dat alles zetten we om in een heldere offerte.
 

STAP 3: WE GAAN SNEL AAN DE SLAG MET JOUW PRODUCTIE

Na jouw ‘go’ gaan we het plan verder uitwerken en starten wij met de opnames. We geven aan wat er van jou wordt verwacht en bereiden de productie voor zodat de opnames goed en efficiënt verlopen. Na de montage is er uiteraard ruimte voor feedback, want we gaan door tot je 100% tevreden bent.
 

STAP 4: WE ZETTEN DE PUNTJES OP DE ‘I’

We gaan de opnames afmonteren en zoeken daar de juiste muziek en voice-over stem erbij. En is je video of animatie helemaal klaar, dan ontvang je het bestand in het juiste formaat, zodat je deze snel en gemakkelijk kunt uploaden.

 

http://www.visualstartup.nl/wp-content/uploads/2016/08/Promotiefilm-by-VisualStartUp-Deventer.jpg
Video overtuigd!

Een kernboodschap helder overbrengen? Er is geen enkel communicatiemiddel dat meer overtuigd dan een goede video productie. Want ook jouw doelgroep is steeds meer visueel ingesteld. Recent onderzoek toont aan dat het aantal mensen dat met video wordt bereikt veel hoger ligt dan bij een geschreven tekst. Video verhoogt de toegankelijkheid, duidelijkheid én betrokkenheid. Doe er je voordeel mee!

Meer weten?
http://www.visualstartup.nl/wp-content/uploads/2015/07/parallax-image.jpg
De eerste seconden!

Jouw bedrijfs- of promotiefilm vertelt jouw verhaal. De eerste 10-20 seconden zijn cruciaal. Jouw klanten bepalen dan of het de moeite waard is om verder te kijken of af te haken. Jouw verhaal moet goed zijn. Het moet boeien, het moet de moeite waard zijn om te blijven kijken. Zorg er dus voor dat jouw klanten vanaf het begin worden geprikkeld en dat jij de juiste oplossing biedt!

Geintresseerd?
http://www.visualstartup.nl/wp-content/uploads/2016/08/Animatiefilm-by-VisualStartUp-Deventer.jpg
Eenvoud!

Een goed verhaal is vaak simpel en begrijpelijk. Hoe lastiger het is om jouw boodschap te volgen, hoe sneller klanten hun aandacht verliezen en dus afhaken. Hou daarom je videoproductie eenvoudig. Vertel in max. anderhalve minuut (ons advies) goed en bondig waar het om draait. Wat is jouw unieke oplossing. Gebruik niet teveel vakjargon, de meeste kijkers zijn leken in jouw vakgebied.

Advies?